srijeda, 20. lipnja 2018.

Apel za pomoć Softić Esad, budimo humani pomozimo kada se od nas najviše očekuje


Našem sugrađanu Softiću Esadu potrebna je naša pomoć, ovim putem Vas molimo da budete što humaniji i pomognete našem Esadu, a o čemu je zapravo riječ više o tome nam je i sam Esad ispričao:

“Dragi prijatelji 2017 god, sam obolio od leukemije, gdje sam se liječio na Ukc Tuzla 7 mjeseci. Odatle sam hitno prebacen za Tursku, gdje sam boravio 5 mjesec, gdje mi je uradena transplantacija kostane srzi. Nakon povratka iz Turske u BiH boravio sam kod kuce 20 dana, zbog velikih komplikacija i teske bolesti, ponovo sam prebacen na Ukc Tuzla i lezim vec mjesec dana. Stanje mi se je pogorsalo zbog propusta u Turskoj nakon presadivanja kostane srzi.Trenutno lezim na Ukc Tuzla i trpim velike bolove.

Doktori na Ukc Tuzla ponovo su podnijeli zahtjev za odlazak ponovo u Tursku, zato sto ne rade ovu vrstu transplantacije i ponovo me salju na liječenje, jer su rekli da me nemogu izlijecit na Ukc Tuzla kao i u citavoj BiH. Zato moram hitno za Tursku gdje su mi potrebna novcana sredstva koja trenutno nemam da bi u toj svojoj nadi uspio spasiti svoj zivot. Molim sve dobre ljude da mi pomognu koliko ko moze, jer svaki dan odlazi mnogo novca na održavajuce lijekove. Zahvaljujem se svima unaprijed od srca…”

Nema komentara:

Objavi komentar